"İnsan kayda aldıklarıyla yaşıyor geçmişi ve umutlarıyla yaşatıyor geleceği.
Bunu yıllar sonra keşfediyor insan. Karanlıkta kalmış anıları ne kadar çabalasanız da hatırlayamıyorsunuz. Ama bazıları da var ki yani geçmişte tüm benliğinizle yaşadıklarınız, acılarınız, sizi etkileyen sevinçleriniz, gün geliyor tıpkı bir film sahnesi gibi yeniden gözlerinizin önünde beliriyor, hem de bütün detaylarıyla.."