Arva: Yani insanlığı yok eden şey bu muydu?
Uruz Kaptan: Hayır genç insan. Daha önce anlattıklarımı yeniden anlatmamak adına konuyu özetleyeyim. Onları öldüren şey kısaca kibirleri oldu. İçinde bulundukları evrenin en özel canlısı olduklarını aynı zamanda da kendilerinden başka hiçbir canlının yaşamaya hakkı olmadığına inanarak suları zehirlediler. Toprağı öldürüp, gökyüzünü boğdular. Sonunda nükleer bir savaşa gerek kalmadı. Kendilerini beğenmişlikleriyle uzun ve pervasız bir yıl geçirmeleri yetti. Mevsimler yok olmuştu. İnsanlığın son yılları sadece karanlık bir sonbahar içinde yaşandı.