...Dediklerine göre sen de askermişsin.Keşke konuşabilsen de söylesen. İnsan çocuk öldürecek kadar alçalmaz değil mi?Belki anam abartmıştır ha, gâvur bile olsa bu kadar insanlıktan çıkmaz değil mi?
Rusya şimdilerde Anadolu'daki Ermeni halkına hak ve özgürlük vadediyor ama nedense kendi ülkesindeki soydaşlarımız bundan hep mahrum kaldı.Kanımca,sözleri eylemleriyle uyuşmayanlara uymak bu kadar yıl kader birliği ettiğimiz insanlarla bizi birbirimize düşürüp huzurumuzu kaçırmaktan başka hiçbir işe yaramayacaktır.