Senin varoluşunun anlam ve içeriğinin bu olması olanaksız. Bağırarak hıçkırarak titreyerek, yalan söyleyerek hatta çalarak şu Allah'ın cezası zehiri dilenip bedenini ve ruhunu harabeye çeviriyorsun. İnanamıyorum, aklım almıyor. Buna gerçekten değer mi?