1937'de Töreli Bavakır köyünde doğdu. Ailesi o 40 günlükken Bostancı köyüne yerleşti. 12-13 yaşlarında da Çapalı köyüne yerleşti. Irgatlık, çobanlık, azaplık (marabalık), işçilik yaptı. 1962'de sol-sosyalist hareketle tanıştı, TİP'e katıldı. Boran ve Aybar'la çalıştı. Antep'in yanı sıra Adıyaman, Malatya, Hatay, Adana, Urfa'da TİP için faaliyetelrde bulundu. TİP'in bölünmesinden sonra Aybar'la devam etti. 1972'de Sosyalist Devrim Partisi'nde hem kurucu hem yürütme kurulu üyesi olarak çalıştı. Partinin pek çok ildeki teşkilatını kurdu.
Arılar sömürülmeyi sevmez,balını kendi yemesi için yapar ama biz insanlar onlara duman vererek, sarhoş eder, sonra yapmış oldukları balı çalarız.Tıpkı biz köylülerin, işçilerin ürettiklerini çaldıkları gibi...
Aslında bütün dinler devrim yapmıştır.Kendine biat eden insanları,insan gibi yaşatmaya çalışmış.Bizim dinimiz de öyledir, devrimci ve sosyalist bir dindir.