Türkiye sorunlarına daima çok kısa vadeli çözüm arıyor.Bu sorunlarda yarayı bandajlamak gibi yöntemlere başvurur,gelirde azalma ve istihdam sorunu olmasın diye enflasyonu devam ettirirse,yarın alacak tedbirlerin faturası çok daha ağır olur.Enflasyonla yaşanır diyenler bunun sonuçlarını bilmediklerini kabul etmelidir.