Merhaba kitapseverler
#yasakmeyvelılıth#iremuzunay#edebiyat #roman#hayat#okudumbitti#ozlemli_kitaplar#alıntı
"Sevgi insanların kalplerinde öyle garip bir bağ kurardı ki, bize herşeyi başarabilme mahareti verirdi. Delicesine bir bağlılıktı o, mantığımızın ulaşamayacağı kadar da derinlerdeydi. Peki ya sevgimizi bağışladığımız o insan artık orada değilse? O zaman ne yapmak gerekirdi? "
Ecrin, babasının anesiyle olan kavgalarında,kendini kontrol edemeyip şiddet kullandığı zamanları, kin öfke kalktığında geriye kalan yalnızca pişmanlık olduğunu, babası ağlamadan da ,kan çanağına dönen o bir çift gözle özür dilediğini, annesinin affetigini ama Ecrin ' e hisettirdiklerini unutamayan bir çocuktu. Bu hikayenin sonunda ise mutsuz anne ile baba ayrılır ama çocukları ailelerinden boşanamazdı. Anne ile babalarını seçemeyen çocuklar, mutsuz olup olmamak konusunda da söz hakkına sahip değildi. Sonrasında babasının yemeğe götürmesiyle Ecrin ' in değişen hayatı.
Babasının evleneceği kadın olan Eylül ve oğlu Aras' ı görmesiyle yaşadığı alt üst olan hayatı ve sonrasındaki psikolojik sorunları,kişilik bozukluğu ve bunca karmaşada sevdiği arkadaşı Sayra, Kutay ve Yağız ' ın bu hikayedeki rollerini tek tek okuyoruz.
Ecrin ' i ne sürprizler bekliyor?
Aras'ın Ecrine teklifi neydi?
Aras 'ın planı ve kimden intikam alacaktı?
Ecrin' in ailesi ve çevresindeki arkadaşları tüm olan bitenlere rağmen ecrin' i bekleyen bu hayat sınavı ve hayatın ona öğrettikleri...
Serinin ilk kitabıydı ve devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Sağlıcakla kitapla kalın !!
Aylin Sezersan
@perseusyayinevi