Aslında tam sonbahar mevsiminde ılık esen rüzgarla birlikte yaprakları döküldüğü o manzarada okumakta nasıl keyif verirdi insana.
Ama kapak tasarımı öyle özenli hazırlanmış ki o duyguya kapılmamak mümkün değil.
Şiirlerimi sarı ve turuncu yaprakların arasında insana huzur veren o ağacın altındaki bankta oturup okuyor gibi hissettim.
Yazarımızın dediği gibi satırlarında soluklandığım ve kendimi bulduğum yerler oldu zaman zaman.
Dizelerinde sevdiklerine duyduğu özlem,sevgi ve yaşadığı acılardan, toplumsal olaylara kadar değinilmiş ve okudukça insanı düşündüren ve hüzünlendiren şiirlere yer vermiş.
Yaşayarak ve hissederek okuduğum ve beni etkisinde bırakan satırları sizlerle paylaşmak isterim.
Acı Veda
Bu hesapta yoktu be kardeş!
Tez geldi ayrılık doyamadık sana
Nereye baksam o gülen yüzün
Araya özlem girdi kavuşmaya hasret
Sigara içirdin ya bana alacağın olsun senin
Annemin biricik emanetiydin
Yokluğunda derdin hamalı olduk biçare,
Ağır geldi yükün büküldü belimiz çaresiz,
Ben kavuştun da biz yine yetim kaldık.
Ne yaptın ne yaptın da öyle sevdirdin kendini
Söyle bana güzel yüzlüm
Söyle de abin kavuşsun sana ...
Okurken hüzünlendiğim bu satırlar benimde kaybettiklerimi getirdi aklıma ...
Çocukların başında uçuşun kuşlar
Neden farklı birinin başında muhabbet kuşları
Birinde akbabalar oysa hepsi çocuk degil mi ?