Merhaba
#karanlığınavcısı#ömerbarışküçükoğlu#okudumbitti#ozlemli_kitaplar#gerilim#korku
Okan'ın hikayesine hazır mısınız?
Küçükken karanlık korkusu yaşayan Okan'ın yaşamı zor geçsede,yaşı ilerleyince daha da zorlaşır. Geceleyin karanlık şeyler, insan yüzleri ve şekiller görmeye başlamasıyla,uykuya zor dalar. Rüyaları da kötüleşir. Bu durum onu ve derslerinide kötü olmasını sağlar.Okul hayatında da zorlanmaya başlar. Mehmet adında bir arkadaşı olur.Lise 'ye geldiğinde ise önceleri bakıştığı sonraları yüzü belli olmayan,kapşonlu biri onu takip etmeye başlamıştır. Aralarında bir kovalamaca derken evinde ,odasında rahattı ama onu tek gördüğünde karşısına çıkıyor .Bir gün arkadaşlarının ısrarlarına dayanamayıp,bir partiye gider ve orda bir kızla tanışır.Kısa zamanda Evrim ile aralarında sıcaklık başlar,fakat anlaşıp buluşmalarına rağmen Evrim bir türlü numarasını vermez.Hal böyleyken karanlık Avcı'sı da yok ,Okan bu durumdan çok mutlu. Bir tuhaflık var sadece Evrimin , Okan'a görünmesi ve cafe'deki gelen hesapların nedense farklı gelmesi ..? Karanlık Avcı'sı kim?
İlk kitabıyla tanışmış olduk.İlk başlarda durgun başlayıp,sonra aktı ,gitti. Sağlıcakla, kitapla kalın
@perseusyayinlari
Aylin SezersanÖzlem Hilal Yıldırım