İlk ve orta öğrenimini Kırkağaç’ta yaptıktan sonra İzmir Muallim Mektebi’ni bitirdi. İzmir’de bir süre öğretmenlik yaptı ve 1923’te Bergama’ya atandı. Yöreyi çok sevdi ve Bergama yöresinin tarihi, sanatı ve folkloru üstüne araştırmalar yaparak bunları yayımladı. Çeşme ilçesine atanınca Bergama’dan ayrılmamak için istifa etti. O yıllarda yeni açılan Bergama Müzesi’ne müdür olarak atandı. 1957’de emekliye ayrıldıktan sonra bile Bergama Müzesi Müdürlüğü’ne devam etti. 16 Nisan 1958’de Bergama’da vefat etti.