Günümüzde et ve süt ürünleri yediğimizde başkalarından çaldığımızı düşünmeyebiliriz çünkü sözü geçen bu başkalarının, yani hayvan kölelerin bizim yararımız için var olduğunu ve süpermarkette veya restoranda parasını ödersek onlara sahip olma hakkımız olduğunu düşünmemiz için kandırılıyoruz. Ancak nihai gerçek şu ki hayvanlar hiçbir zaman, satılıp satın alınmak için herhangi bir anlaşma yapmadılar. Biz onların hayatlarını kendi bencil çıkarlarımız için çalmaktayız.