Şirketlerin işgücünü otomasyona bağlamak istemelerinin başlıca nedeni verimlilik... Ancak bir kez daha görüldü ki verimlilikte en büyük artış, insanların yerine robotların konmasıyla değil, makinelerin sayısını insanlarla birlikte artırmaktan geçiyor.