Kimse görmedi kimseyi hissetmedi bu yükü.
Kimselere de göstermedim , hissettirmedim . Niye ben onu bir an taşımaktan sanmadım ki? Hani arada bir"dur! taşıma" diyordum kendime ama durmadığı içim. Geçmişi düşünmemeye çalışarak "günleri" geçmeye çalışırken en çok da geçmişi düşünmüştüm. Günler değil onu "ömrüm" takılıp kalmış.