Evladınıza yolculukta destek olabilirsiniz ama onun adına yolculuk yapamazsınız. Yanlış yapmadan doğruyu bulamayız , düşmeden kalkamayız , denemeden öğrenemeyiz.
Ergenlik sınırı ihlali değildir.Sınırları zorlamayı sevdiğimiz, kendi sınırlarımızı keşfettiğimiz ve yetişkinliğe geçiş yaptığımız en heyecanlı dönemimizdir.