İyi mi oldu şimdi
Sen işini yaparken bön bön bakıyorum
Kırıştırma düzgün burnunu
Karıştırma beni bu işe
Ben sevdim, çekildim kenara
Çatılmasın küçük kaşlarım
Biraz da korkağım
Benim yapım bu işte
Kaçırdım aşkın ucunu
Sen uçurtmanın ipini sıkıca tutarken
Bırak şu ipi yahu
İzin ver özgürlüğü o da tatsın
Kaçırdım aşkın gramajını
Bırak kaçsın
Senden kaçan sensiz kalsın
Bensiz kaldın
Yollar güzeldir
Güzeldir gidebildiğinde
Yollar kalmak için değildir
Evde kalayım
Ocak başında kalayım
Kapı dışında kalayım
Ama kalmak, yollar için değildir
Yolda kalmak incitir
"Sen bir insanın doluluğuna ve tekdüzeliğine sahip değildin. Her anını her şeyle doldurmuyor da, her güzel anından hayatına azar azar serpiştiriyordun. Matematiğini kıskandım..."