Yasin

Yasin
@ycl_yasin_
Gelmek le gitmek arasinda fazla fark yok aslinda onemli olan geldiginde nasil geldigi gitiginde nasil gitigi onemli olan tek sey var hayatina girdigin kişinin hayatina iz birakmaak olsun ..... Dostum
"İnsanı calişmak değil,angarya kabul ettiği işler yorrar"
Sayfa 136
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her şeye doydum. Evim,yazliğim,yatim ,katim,şöhretim var. Bunlara doydum,ama takdir edilmeye hala doyamiyorum
Sayfa 97