Yücel

Derler ki, müzik güzelse, verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur. Mutlu insan, melodilerde mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur.
Reklam
Yaşlılık bu kadar korkunç alçalırsa, Gençlik ne yapsın?
Yalnız insan her koşulda kendine hâkim olmalı, bir nedenle canınız sıkılmışsa - ki ben tahmin ediyorum neden sıkıldığını- en azından kendini kaybetmemeli...
Ne yaparsınız? Koşullar bazen birbirinden bütünüyle farklı insanları bir araya getiriyor işte...
Uzun süre orada arkalarından bakakaldım... Çok geçmeden gözlerimin önünde yitip gittiler.
Reklam