Ama sonra, gözlerimi yumup yatakta kalıyor, bambaşka şeyler düşünüyordum; büyük bir sıkıntım olduğunu, çok kötü, onarılmaz bir şey yaptığımı sanıyordum. Çıkış yolu göremiyor, kendimi dinlemeye korkuyor, uyanmamak, hemen orada ölmek istiyordum...
kendime acıyordum, olay buydu.