Bataklıklar ülkesi olan finlandiya Snelman ve finlandiyanın gelişmesine gönül vermiş insanların türlü çabaları sonucunda nasıl kalkındığını ve bir medeniyetin nasıl yeniden yükselebileceğini anlatan muhteşem bir yapıt olan bu eseri gerçekten çok keyifle okudum.