Yeşil Gön

Yeşil Gön
@yesimbuse
Sen ne zaman gülsen; İçimdeki Asgârî ücretli sigortalı işçilere zam yapılıyor resmen.
Reklam
Yazıyorsan... Hele de Polisiye ise... Cinayet dosyası elinde; "Morga da girersin, Otopsiye de hatta ölülerle bile konuşursun"
Gülümseme öyle ağıdımı bozacaksın...
Herkes gidicidir.. "Nasıl" gittiğin ise "nerde" ve "ne zaman" gittiğinden daha önemlidir.
-"Niye düşünüyorsun" diye sordu ustam. -"Hiç" dedim. -"Hiçliğin içine düşmüş isen, kızgın demirin örse düşme vaktidir. Al kalemi eline yeni hikaye vakti" dedi. "HAYDİ BİSMİLLAH...."
Reklam