Burnunun dibinde olsa ne olacak?
Seni anlamıyorsa,
Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda...
En ihtiyaç duyduğun anda,
İki satırıyla bile olsa,
Bir çırpıda yanı başında...
Mesafe uzaklıklarda değil,
Mesafe fedakârlıkta!
Özdemir Asaf
"Güzel gidiyor" demek isterdim lakin her şey ziyadesiyle sıkıntılı
Kaderim çok yoruyor beni
Ama ne yapayım takdiri ilahi
Bana sabretmek Allaha hamd etmek düşer
O zaten neylerse güzel eyler.
Muaz Coşkun Baylan