Yeşim

"Bu günlerde herkes gitmek istiyor. Küçük bir sahil kasabasına Bir başka ülkeye , dağlara uzaklara ... Hayatından memnun olan yok Kiminle konuşsam aynı şey... Herşeyi, herkesi bırakıp gitme isteği . Öyle "yanına almak istediği üç şey "falan Yok Bir kendisi... Bu yeter zaten Herşeyi herkesi götürdün demektir . Keşke kendini bırakıp gidebilse insan. Ama olmuyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey için çok uğraşıyoruz. Vallahi bıktım ama ya.
Buna ihtiyacım var.
Sezen Aksu’nun “ Her şey bir anda anlamsız gelecek” dediği noktadayım.