Zaman nasıl da geçmiş farketmeden . Bir zamanlar çok önemsediğim bu uygulamaya yıllar olmuş yazmayalı. Sevgili günlük veya gecelik yağmurlar seninde içine içine yağıyor mu ?
Toprak kokusu ciğerlerine dolup gözlerinden yaş olarak çıkıyor mu ?
Bir muammanin ortasında sürükleniveren cılız sandal rotasını nerede bulsun?
Bir bahara daha hazırlık var .. Cemre düştü veya düşmüş bilemedim . Yağmurlar yağıyor usul usul . Caddeler aydınlanıyor. Işıklar daha bir taze. Kuşlar sabahları seslerini çıkarmaya başladı. Artık onların ötme sesiyle uyanıyorum. Bahar geliyor belli . Habercisi dallara konan, birbirleriyle konuşan kuşlar. Bir müjde veriyor sanki kuşlar.. Bir davete hazırlık , bir panayır mi kurulacak ne ? Kimler kaldı sahi son iki aydır ? Kimler yetiştişebildi Ramazan 'a. Kimler ramazanın kandilini kalbinde yakıyor. Hangi canlar göremeden toprak oldu , taş oldu , enkaz oldu .Yağmalanan merhamet oldu . Geriye tütmeyen ocak , kurumuş göz yaşı, soluklaşmış eller kaldı. Baharı göremeden gitti bu canlar .. Enkaz da canımız kaldı. Dünya sevdası, makam ,koltuk sevdası, para daha çok para enkazın üstünde baş köşede, hala yerinde , tüm hayretlere rağmen , zulüm bayrağını enkazın üstüne çekti. Sahi kuşlar diyordum ramazan ,kandil ,yağmur Ha bir de kırık bir kalp onu nereye koyalım? Yoksa aylardır olduğu gibi görmezden mi gelelim ? Bir ah kaldı, bir iç çekiş , bir kaygı , dua sonrası sükunet...Kimin duasıdır üstümde sekinenin karşılığı. Kalbim mutmain , mutmain olmaya çalışıyor. Verilende hayır verilmeyen de bin hayır. Bu hal artsın da kalp sancısindan kurtulsun .. Dua olsun .Toprağı urkutmeden yağan yağmur beni urkutmeden dünya olsun ..