Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sana önce kendini sevmeni söylüyorum,çünkü sevgi senin içinde olursa,ancak o zaman başkalarına yayabilirsin.Bu,sakin bir göle taş atmak gibidir.Taş düşer ,halkalar oluşur ve tüm göle yayılır.Eğer taş atılmamışsa, o zaman bekler ve izlersin ama halkalar yayılmaz.Sevgi de başka bir yerden başlayamaz;sadece senin yüreğinden başlayabilir
Kapalı insan kim olduğunu bilmez,bilemez.Kendisini adı,parası,gücü ve itibarından ibaret sanır.O bunlardan öte ve yüce bir şeydir aslında ,doğumdan önce var olan ve ölümden sonra var olacak bir şey...
İnsan,korku içinde yaşadığında sertleşir..Korkuyla kapanırız,tüm kapılarımızı,pencerelerimizi kapatırız.Çok küçük,karanlık bir delikte yaşamaya başlarız.Bu yaşamanın bir yolu değildir.Bu intihar etmektir,mezara girmektir.Çünkü böyle kapalı bir varoluş,gerçeğe ,güzelliğe,sevgiye dair hiçbir şey bilemeyecektir.