Öykü

Öykü
@yeter_carti
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden müslüman ülkeleri hâlâ birşeyler yapmıyor
Gazzede Katliam Var
Gece gece düşündüğüm şey İngilizceyi nasıl öğrenebilirim?
1000Kitap
Beni 2000li yıllara götürün:(
Düşünce
Keşke her şeyi kınamakla haledebilseydik..
Gazzede Katliam Var