Uzuuuuuun zamandır polisiye okumadığım için çok iyi geldi öncelikle. Çok özlemişim polisiye okumayı ve o kadar hızlı akıyor ki 2 günde bitirdim. Huzursuz eden bir yanı var okurken bitsin istiyor insan öyle bir merak unsuru. Çok beğendim. Edebi bir şey beklemeyin tabi. Öyle akıp gidiyor.