Olacak inşallah. Zamanla daha çok güveneceğim Allah'ın kusursuz planına ve adaletine. Olmayanın arkasından zamanla daha az hayıflanacağım, bir süre sonra iyi ki olmamış diyeceğimin bilincinde. Pişmeye ihtiyacım var. Tandırlarda yanmaya belki.
bunca yıllık ömrüm bana insanların rollerinin değiştiğinde kişiliklerinin de değiştiğini ve herkesin ruhunun iç cebinde kendisinin farklı birçok yüzünü saklayabildiğini öğretti. En çok o yapmaz dediklerimiz yapmadı mı onlardan hiç beklemediklerimizi. Sonrası kocaman bir düş kırıklığı.