Haruنy

Haruنy
"Dünya madem fânidir, değmiyor alâka-i kalbe."
Kitap tavsiyesinde bulunabilir misiniz
Haruنy
Gazali. kalplerin keşfi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık tiksiniyorum bu devrin şovmenlerinden. Hadi erkekleri biliyoruz, tek dert var; o derdi tatmin için türlü türlü çabalar... Fakat kadınları anlamıyorum. Biri bana anlatsın lütfen. Yok; siteyi amacı dışında kullanmıyormuş. Sitenin amacı ne ki? Böyle bir aydınlatma metni mi var benim yıllardır gözden kaçırdığım? Yok; evli, mutlu ve çocukluymuş. Bize ne! Ayrıca, gerçekten öyle olsan buraya mı yazarsın acaba! Bizi mi kandırıyorsun, kendini mi? Yok; mesajlara dönüş yapmıyormuş. Mesajları kapatırsın biter, neyin şovu bu! Siz yazın, ben beğendiğime dönüş yapıyorum diyemiyorsun tabii. Katatonik Stupor (psikolojide dudak büzme sendromu) olmuş kitleye de selam olsun. Google amcaya sordum neden yapılır bu diye. Yorgunluk, stres, vitamin eksikliği ve sinir sistemi rahatsızlıkları neden olabilir diyor. Dudaklarını büzüp fotoğraf çekerek daha seksi olduğunu sanan bir güruh var demeye Google amcam bile utanmış olabilir. Eskiden bir şekilde anlaşılırdı kimin ücretli emek işçisi olduğu. Şimdi herkes birbirine benziyor. Anlaşılmıyor ki! Acaba cinsel emekçiliğe baş koymuş kadın işçileri nasıl tanıyacak bu abazan yurdum erkeği! Dolayısıyla hepsini aynı sanıyor. Ama en korkuncu da nedir biliyor musunuz; en namussuzlar namuslu numarasını en iyi yapıyor!
Haruنy
Bu farklıydı,🫡
" Her insanı merhem sanıp yarana sürme, mikrop kaparsin. "
Haruنy
Rica ederim hoşuma gitti alıntı yapmak istedim