en iyisi olmadigim yerin hicbir seyi olmayi tercih ederim yigeceler
Kimse "Allah'a Ismarladık." demiyor artık evden çıkarken. Bazı şeyler kalıplaşıyor zamanla. "Allahasmaaalık." diyor insan. Ne dediğini bilmiyormuş gibi. Bu da yetmezmiş gibi, insan ayrıldığı yerdeki insanları, sevdiklerini kime emanet ettiğinin bile farkında değil çoğu zaman. Bu da böyle bir akşam eleştirisiydi. E hadi o zaman "Allahasmaalık, yigeceler!"