Hey allahım ya! Şu penny’e gıcık oldum Ne salak bir kız bu böyle.. Bu kadar da saf olamazsın ama! Colin’i seviyor ama dex ile beraber olabiliyor colin’nin karşısında .. Eğer seviyorsa çeker giderdi hiç birşey düşünmeden. Ah penny ah fazla safsın!
.
.
.Ah Ada neler yaşamış öyle. Nasıl bir acı bu… eşi ve minik kızının gözlerinin önünde can vermesi. Ama ah ada ah. İşinden ne eşine ne de ona çok ihtiyacı olan kızına vakit ayırabildi. Varsa yoksa işiydi… Hangimiz böyle yapmıyoruz ki? İşlerimizden sevdiklerimize vakit ayırmadığımız çoğu zamanlar.. Aslında en doğrusu her ikisine de gereken zamanı ayırmak. Varsın iş beklesin ama ya sevdiklerimiz? Zaman akıp gidiyor,ölüm diye birşey var.. lütfen sevdiklerinizin yanında olun. Ölüm ne zaman gelir bilinmez. Tıpkı james ve minik kızının keyifli bir tatilde ansızın ölmesi gibi :(
“Bundan yirmi yıl sonra, yaptığınız şeylerden çok yapmadıklarınız için hayal kırıklığı yaşayacaksınız. O yüzden düğümlerinizi çözüp halatlarınızdan kurtulun ve sığındığınız güvenli limandan uzaklara yelken açın. Yelkenlerinizle rüzgarı yakalayın. Araştırın. Düşleyin. Keşfedin. “
Sarah jiooo ! Nasıl bir kadın bu böyle? Bayılıyorum kitaplarına, kitaplarındaki konulara, akıcılığa… ah yine harika bir kitap bitirdim. Harika tavsiyeler aldım. Ruby’nin çocuğunun bambaşka birisi olduğunu düşünmüştüm ama kitap bana resmen bir süpriz yaptı. Şimdiden sarah jio’nun diğer kitabına başlamayı sabırsızlıkla bekliyorum. Bambaşka konular, farklı hikaye ve karakterler ve büyük aşklar…