zehra yıldız

“...Sevinçli insanlar görüyoruz. Huzurlu olmamaları için her şeyi yapıyoruz.”
Reklam
“İnsanlar çoğu kez kendilerine söz geçiremezler. Hislerine yenik düşerler.” dedi.
“...Eğer Allah’ın bize lutfettiği nimetlerin kıymetini bilmiş olsaydık, şikayet edeceğimize şükretmeyi öğrenseydik, başımıza gelecek her türlü belaya sabır gösterebilirdik. Her şeyin yüce yaratıcıdan geldiğini bilir, tahammül ederdik.”
En çok üzüldüğüm konulardan biri de, insanların, özellikle de gençlerin birbirlerine en neşeli ve mutlu anları yaşatacakları, güler yüzlü günler geçirecekleri vakitleri, somurtkanlığa tercih etmeleridir.
Reklam