“Çocukların ne istediklerini bilmediklerini” söylemez miyiz hep. Bütün hocalar, bilim adamları bu fikirde birleşirler. Ya biz kocaman adamlara ne demeli? Nereden geldiğimizi, nereye doğru gittiğimizi bilmeden yaşayıp duruyoruz şu koskoca âlemde. O küçükler gibi amaçsızca gezdiriliyor, tatlılarla, şekerlemelerle avutuluyoruz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir takım insanlar var ki, aşağı tabakadan uzak dururlar. Sanki onlara yaklaşılırsa bir şey kaybedeceklermiş gibi düşünürler. Hep mesafe bırakırlar insanlarla aralarına. Hatta aşağı gördükleri bu insanları hafife almak için, onların seviyesine inmiş gibi görünürler. Bu tipler ya şakacı, ya da beyinsizdirler.