"Aşk tek kişiliktir. Sahibini bağlar sadece. Her kim ya da her ne için olursa olsun aşk sahibine aittir. Kimse onun aşkının bedelini ödemek zorunda bırakılamaz bu yüzden...Aşk sendedir onda değil."
"İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi."