Aisha Yolchiyeva

İnsan neden kendi kendinden nefret eder? Korkaklık belli ki. Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememe korkusu…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı insanlar neden doğaya aykırı davranırlar? Nolursa olsun yaşama savaşı vermektir doğal olan.
Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek.
Şu anda seçeneğim olsaydı, her günümün aynı olmasının nedeninin kendim olduğunu daha önceden anlamış olurdum, belki…