Fırtınalı bir gecede, rotasını kaybetmiş gemi misali ürkek ve yapayalnızım.
Şiddetli dalgalar tenime değdikçe, biraz daha canım yanıyor ve biraz daha kaybediyorum kendimi..
Yaşamak dediğin, iki nefes alıp vermek olmamalı..
Bir nedeni olmalı insanın, yaşamak denilen şeyin anlamlı olması için..
Ey koca şehir!
Hep yaralarımı kanatan sen oldun..
Çekip gideceğim zaman senden, söyle huzur bulacak mı beni...