Av.Mmy

Insan en çok işlemediği günahın acısını çeker....
1000Kitap
Av.Mmy
Yok sadece bir tespitti bu :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu an Ankara otobüsünün içinde olmak çok güzel bir his. Evet çok rahatsız kosullardasin . Her uyumak istemeye kalkistiginda bir sarsıntıyla uyaniyorsun. Ama hiç bilmediğin bir şehirde güneşin doğuşuyla gözlerini açmaya kesinlikle değer.
Av.Mmy
Bide serbest karti olan yasli amcalar olmasa :)