Av.Mmy

Av.Mmy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·332 syf.·
55 günde okudu
·
2023 6. kitabı
Emrah Serbes
8.6/10 · 1.320 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Belki de burası bizim mutsuzluğumuzun başkentidir” diye düşünüyordu Behzat Ç. “ ve belkide , hala yaşamaya devam ediyorsak artık buna alıştımız içindir, elimizden başka bir şey gelmediği içindir. “
İnsanlar hata yaparlar, sonra da yaptıkları hatanın bedelini öderler ve hayatlarına kaldıkları yerden devam ederler
“İnsan kim olduğunu bilmeli aga”dedi.”en azından kim haline geldiğini artık kabul etmeli”
Sayfa 29·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular