Bulunduğum yerden sevmeyi öğrendim.Dünyaya biraz daha yaklaşacak olsam, üzerinde bulunan her şeyin yok olacağını ve Evren'in Ruhu'nun yok olacağını biliyorum.Be nedenle karşılıklı bakışmakla yetiniyoruz ve birbirimizi seviyoruz : Ben ona hayat ve ısı veriyorum. O da bana yaşama nedeni veriyor.