Merhaba,
Yılın ilk kitabını işyerinde yöneticim kütüphane tanıtımı için önerdiği kitap ile başladım. Uzun zamandır kitap okumaktan keyif almıyorum. Başladığım ancak bitiremediğim kitaplar oldu. Bu kitabı bitirmemi sağlayan; hap gibi bilgiler vermesi, hikayeleştirerek konuyu ve anlatmak istediğini anlatması oldu. Klasik bir kişisel gelişim diyemem.
Kitap sorunlarınızı çözeceksiniz vaadinde de bulunmuyor. 'Bu şekilde başarılı olan şirketler, insanlar oldu sen neden olmayasın, doğru soruları sormayı denedin mi? Yanlış yönden (yargıç bakıştan) yaklaşıyor olabilir misin?' sorularını sorduruyor. Okuması ve sorgulaması güzel bir kitap ancak sorunlarınız, çıkmazlarınız sadece bu kitabı okudunuz diye çözülmeyecek.
Okumanızı tavsiye ederim,
Hoşçakalın!