Belki bu yazımı göremeyeceksin ama bir umut görürsün istiyorum; çok özledim seni, belki adımı bile hatırlamıyorsundur. Aramıza yıl ve şehirler girmesine rağmen tek bir dakikam sensiz geçmiyor, keşke yanımda olsaydın da eskisi gibi çok konuşsaydım gülseydim, şimdi ise ne konuşur oldum ne de güler...