E.

E.
@yorgun_biri_
O gitti,Ben bittim.
Ne kadar gülersek gülelim,vardır içimizde bir hüzün..
Reklam
Çaresizlikten tükeniyorumm'
Eksikliğe mi alışmışız,mutsuzluğa mı yoksa.
Gözlerine bakmaya kıyamazken,biz seninle nasıl düşman olduk..
Özledim yazacaktım bugün ama vazgeçişi aklıma geldii vazgeçtim