ѕelvιɴαz

ѕelvιɴαz
@yorgun_gece
☆ kendi ışığını bulmaya çalışan biri..
Ne kadar da doğru..
"İnsanoğlunun en fazla ızdırap çektiği derin kişisel yenilgisi, kişinin aslında yapabilecekleri ile sadece yaptıkları arasındaki farktan kaynaklanır." ~ ᴀꜱʜʟᴇʏ ᴍᴏɴᴛᴀɢᴜ
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Ne ileri gidebilirdi ne de geriye. En iyisi sahneyi terk etmekti."
Sayfa 196
"Çünkü ben bile kendimi tanımakta güçlük çekiyorum."
Sayfa 167
"Herkesin her konuda fikri vardı, yalnızca kendi dediklerinin doğru olduğundan kuşkuları yoktu."
Sayfa 155