SeLiM

SeLiM
Motosiklet ve doğa tutkunu, gezgin. Lokal kültür ve lokal yemekler, yemek yapmak, müzik, kitap, sinema, tiyatro hobileri ..... seyahat tecrübelerini seyahatravel.com da paylaşıyor
İnşaat mühendisi
Üniversite
İstanbul
İstanbul
168 okur puanı
Ekim 2016 tarihinde katıldı
9/10
·76 syf.··
2019 2. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2019 01:34
Bu incecik ama içi çok dolu olan kitabı elinize aldığınızda, orta yaşlarda iseniz; gülümseyerek çocukluğunuza gideceksiniz eminim. Çocuklukta yedikleriniz, içtikleriniz, oyunlarınız, çocukça masum istekleriniz Tanrı dan istedikleriniz...Yaşamın her evresini yalın bir dille anlatmış Didem MADAK. Eminim siz bir solukta okuyacaksınız ve sizde birşeyler karalamaya başlayacaksınız bu kitaptan sonra ve bağımlısı olacaksınız yazarın... Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım Tanrı'nın eliydi, Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan, Çok şey görmüşüm gibi, Ve çok şey geçmiş gibi başımdan Ah dedim sonra, Ah! İç ses, diye söylendim. Gel! Ahlar ağacından sen de biraz meyve topla.. Keyifli okumalar
Ah'lar AğacıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 202126,4bin okunma
Reklam

SeLiM

, bir kitap okudu
9/10
·76 syf.··
2 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2019 01:34
·
2019 2. kitabı
Didem Madak
8.5/10 · 26,4bin okunma
Bu kadar kolay harcamazdım rüyalarımı, Kırmızı çantamda bayram harçlıklarım olmasa..
Bir zamanlar kendimi bulunmaz hint kumaşı sanmıştım. Kaç metredir benim yokluğum?
Kaybolmak istemiştim bir zamanlar Beni kimse bulamazdı Tanrı'nın arkasına saklansam. O kocamandı en kocamandı o. Bir kız çocuğunun hayalleri kadar...