Konu olarak gerçekten muhteşem ama o kadar eksik konular ve bana geçmeyen karakterler vardi ki.
-Dominic ve Chloe'nin yaptıklarına hala aklım, mantığım bir anlam veremiyor. Sonra ikisinin bi ilişkisinin olması mesela ne alaka ? Keske Chloe sadece yakin bi arkadaş olarak kalsaydı.
-Gabriel 6 sene bodrum katta tutsakken, eve gelen kişileri ayak seslerinden taniyor ama ordan kurtulunca bunları polise neden anlatmıyor? Kamera diye bir şey, komşu olan bir dünya da yaşıyoruz.
Biraz yüzeysel yazılmış gibiydi kitap bilmiyorum ya da sadece bana geçmemiş de olabilir. Ama değinilen Konu harikaydı.