yatağıma uzanıp tavana, yıllar öncesinden kalmış parlayan tek yıldıza baktım. Çünkü gözlerimi her kapattığımda tek gördüğüm, kehribar bir bakıştan yansıyan alevlerdi.
Gözlerimi her kapattığımda tek hissettiğim ise... yanlış adamın dudaklarımda bıraktığı histi.
Belki de bu kadar huzursuz görünmeseydi söylediğine inanırdım. Ama hayır, sadece bu da değildi. Bir kadının hiçbir şey dediğinde yalan söylediğini herkes bilirdi.
Benim dünyamda, şu an karşımda duran adam gibi adamlara âşık olunmayacağını herkes bilirdi. Bu, kalbinin binlerce küçük parçaya ayrılmasına neden olurdu. Hayır, asla âşık olamazdım. Doğrusu, olmayı da hiç beklemiyordum. Asla sahip olamayacağını bildiğin bir şeyin yasını tutmazdın.