Kitap tarihten de faydalanılarak muhteşem bir gözlemci olan Petrov tarafından yazılmış.Bu kitap en başta devlet adamları olmak üzere tüm insanların okuyup çok iyi idrak etmesi bir kitap bence.Çünkü içindeki mesajlar çok derin ve eğer anlaşılırsa önce kendimizden başlayıp tüm dünyanın gözümüzün önünde nasıl değişebileceğini fark edebiliriz.Her birimizin birer Snellman olması temennisiyle...