Osman

Kedi terk edildiğinde sahibini görünce kucağına zıplar. Ama biz kedi değiliz değil mi? Ne bize açılmış kollar ne de sarılmak için hevesimiz var.
Sayfa 37·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Küskünlük daima ümit içerirdi. Bir tepkiydi çünkü küsmek ve her tepki gibi bir amaç için yapılırdı. Fakat susmak tepki olamayacak kadar hissiz bir haldi.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Herkesin deliliği kendine özgüydü. Yaşadıklarımız, hayal gücümüz ve hislerimiz belirlerdi özgün deliliklerimizin biçimini ve büyüklüğünü.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Ama kentli insan, artık sadece kendi ruh kışlasına çekilebiliyor, biraz işine ve daha çok da içine bakıyor… Eskiden kış musahabe, yaz ise muhasebe vakti imiş, artık tam aksi… Kış geldi mi, kısa günlerde az iş, uzun ve zifiri karanlık gecelerde kendinle barış, işle içini nakış nakış… Nasipse bahara yaza çıkış…
Sayfa 26·Kitabı okudu
Tövbe, affa açılıp yükseltilen avuç içleri kadar kolay ve nazenin bir haykırış değil mi o halde?
Sayfa 21·Kitabı okudu