İstediğinizi söyleyebilirsiniz ama benim için ağlamak acizlikti, benim için insanların buna şahit olması rezaletti, benim için ağlamak iyi bir şey değildi.
"Artık ağlayabilirsin" diye fısıldadı. "Kimse seni görmeyecek. "
Kimse sessizliğini anlamayacak; kimse içinde kopan fırtınaları, omzunda eksik olan eli, buz tutmuş kalbini, gölgelerden saklanmak istediğini, yatağın altına süpürdüğün ağlama seslerini duymayacak.