Yabancı filmlere dikkat et, kavgada biri düştü mü ona vurulmaz. Diğeri ayağa kalk der. Ki dövüş devam etsin. Bizde ise yerdekine daha bir şevkle girişilir. Sonra da mertliğimizle, yiğitliğimizle övünürüz…
Eskiden ne güzeldi. Tanrı bizimle, melekler yanımızda, şeytan peşimizdeydi. Ruh çağırıyorduk; ölüler -sağolsunlar-üşenmeyip geliyorlardı. Şimdi, biriyle karşılıklı oturmuş sohbet ederken bile bir anda kayboluyoruz. Ding! Bildirim geliyor ve Puf!' artık orada değiliz. Tüm hayatımız, kim isek o olmamak, kiminleysek onunla olmamak, nerede isek orada olmamak ilkeleriyle akıyor.