"Çünkü biz birbirimiz için yaratilmisiz"dedi audric."Güneş ve ay gibi.Gece ve gündüz gibi.Ben kıyının,sende denizsin ,sevgilim.Guclu ve sürekli değişen,vahşi bir deniz.Benim, senin tutkuna ve senin de eve dönmek için istikrarlı bir şeye ihtiyacın var.Demir atacak sıcak ve güneşli bir yere."
Sonunda gözyaşlarına bogulacagimi bilmesem kahkahalar atacağım.Sonuc olarak sana hiç kendimden nefret etme kapasitenin sınırsız olduğunu soylemis mıydım?
Sen zaten benim umudumsun.Bunu bilmiyormuydun ?Senin yüzünü görmeden bile once ,bütün hayatım boyunca sana dua ettim.Senin kim olduğunu ogrendikten sonrada sana dua ettim.Sen Eliana benim hayallerimin ve dualarımin Güneş kraliçesi